dimecres, de novembre 10, 2010

Començant.....

No estem segurs de com utilitzarem aquest blog però esperem fer evolucionar el Mas de Vicenta i, de moment, creiem que pot ser una bona eina de comunicació. Tractarem de veure fins on pot ser útil i adequat. En tot cas, hem de saber utilitzar la xarxa, mai se sap què esdevindrà el Mas i ens ve de gust provar de mantenir un canal propi.

Cada cop fem mes coses i esdeveniments i, al menys, tindrem un lloc on hi haurà una memòria, esperem que interessant per a tots els amics i amigues. Aviat penjarem el què sobre el Deliri de Mas Vicenta 2010, el nostre vi, la festa del vi jove d'Almatret, el que hi hagi de l'Or Vell de Mas Vicenta 2010, el nostre oli.

Algunes notícies de la zona que podrien ser d'interès, també. I tot alló realcionat amb el vi, l'oli i la qualitat de viure.

I, per descomptat, les trobades i festes al Maset.

Ja veurem si us agrada.

3 comentaris:

  1. Al Pirata

    que els vents bufin sempre per popa
    que et portin allà
    on la imaginació no hi arriba

    Josep lluís

    ResponElimina
  2. De Pirata a Pirata:

    M'ha agradat tant aquest bloc, que t'el copiaré.

    Es el "Deliri Immaterial de Mas Vicenta"

    Del deliri material, ja m'en encarrego jo.

    Jo.

    ResponElimina
  3. Pirata, estava veient el blog, molt xulo
    Ànims!
    (m'ha de deixar tastar aquest vinet...)
    Marc

    ResponElimina

Escribiu el vostre comentari